Sevgi Paradoksu

İçinde sakladığın en büyük nefretin veya sevgi duygusunun seni bitirdiğini bilsen rahat edebilir miydim? Hayatımıza dahil ettiğimiz kişilerin ileride hayatının büyük bı paydasını etkileyecek olacağını farketsem %80 geri dururum. Belki bu yüzdendir hayatıma yeni birini alamayışım. Sevsem, kaybetme korkusuyla söyleyemem. Karşı taraftan birşeyler beklerim bı umut, bi ışık, belki bu yüzden yalnızım 🙂 Herşeyi biz…

Yazar: ismail ÇİLOĞLU Ekim 5, 2019 0

İmkansız Aşkın hikayesi: Mihriban

Her insanın bir unutulmaz anısı,her anının bir unutulmaz bir kişisi vardır. Bazen basit bir şiir gibi okuduğumuz dörtlükler birinin yarasını veya acısını anlatır. Mihriban’ da böyle bir şiir Abdurrahim KARAKOÇ gençken köyde bir düğün olur ve düğüne dışarıdan insanlarda gelir ve Düğünde bir kıza gönül verir, kızda aynı duyguları besleyince mektuplaşmaya başlarlar. Mektuplaşma derken kız…

Yazar: ismail ÇİLOĞLU Ekim 5, 2019 0

Reyting kavgası ve 7 numara dizisi

Reyting Kavgası ve 7 numara  dizisi Ülkemizde televizyon artık evin bir evladı haline geldi öyle ki ona bişey olsa tüh bugün bakamıyacağız diyenler bile çıkar içimizden. Beni uyuz eden şey yahu bir senaryo yazmışsın çok güzel gidiyor niye son 15 dakikada insanın psikolojisini bozuyorsun 🙂 1hafta bekletmek hoşlarına gidiyor. Peki hiç gelecek hafta yayınlanacak bölümü…

Yazar: ismail ÇİLOĞLU Haziran 25, 2018 0

Coinler ve Airdrop Coin hakkında

Neden Airdrop Coin? Coinler piyasaya çıktığında dikkatimi çekmemişti yada sanal bir para biriminin dünya genelinde tutacağını öngörememiştim . Türkiye piyasası belli dolar pantalon gibi ne zaman inip ne zaman çıkacağı belli olmuyo  bu yüzden Airdroplara yatırım yapmayı denemeyi kenarda 3-5 coin bulunsun demeyi düşündüm . Neden Airdop Coin? Yeni olduğu için kur değeri düşük  riskli…

Yazar: ismail ÇİLOĞLU Haziran 15, 2018 0

Array_count_values() nedir?

array_count_values nedir? Öncelikle bu fonksiyona oy verme eklentisi yazarken acaba php’de dizi içindeki değerleri bulmak için fonksiyon var mı ? diye düşündüm ve array_count_values() fonksiyonunu öğrendim array_count_values() fonksiyonu ne işe yarar? Bir dizide aynı olan verileri sayar sonucu bize dizi olarak döndürür Örnek $a=array(“java”,”java”,”php”,”unity”,”c”,”c”,”java”); $dizisay=array_count_values($a); print_r($dizisay); Çıktı Java=>3 Php=>1 Unity=>2 C=>2

Yazar: ismail ÇİLOĞLU Aralık 14, 2017 0

Bir ölüm herşeyi Değiştirecek – Paranoya

Paranoya Hakkında Kapağa yazılan “Elinde tuttuğun bu roman, aslında bildiğin ve kanıksadığın bütün sonların başlangıcı” sözü aslında roman hakkında çok güzel bi bilgi veriyor. Her düşüncemizde paranoyakça mı takılıyoruz?yoksa bizimde haklılık payımız var mı?Bize göre yanlış/doğru gördüğümüz durumlar karşı tarafın düşüncesini önemsediğimiz için mi baskılıyoruz? Peki doğrularının peşinden koşanlar bi sona ulaşıyor mu?Bu roman kendi…

Yazar: ismail ÇİLOĞLU Kasım 22, 2016 0

WordPress Bağdat Tema Mesaj formu sorunu Çözümü

WordPress Bağdat Tema Mesaj formu sorunu Çözümü Aslında bu konuyu wordpressbootstrap sitesinde açacaktım ama uygun alan bulamadığım için açamadım. Cenk Tolga YILMAZ(ctylmz) beyle görüşüp yapılabilecek şeyleri konuştuk ve yeni bir güncellemeye kadar sorunun çözüm (içiniz rahat olsun sorunsuz çalışıyor 🙂 ) yolunu anlatacağım Gerekenler; -> 1.Mail kontrol fonksiyonu yazımı (preg_match) -> 2.Recaptcha Güvenlik Doğrulaması ->…

Yazar: ismail ÇİLOĞLU Haziran 18, 2016 0

Sır gibi bi ölüm kayıp çocuk-Böğürtlen Kışı

Böğürtlen Kışı Romanı Hakkında Her kitabın ayrı yeri vardır insanda,Okuyunca kendini ana kahramanın yerine koydurur ve sürükler sizi işte tamda öyle bi hikayeden bahsediyoruz Sarah JIO tarafından yazılan Böğürtlen kışı. Böğürtlen kışı 2ayrı romanı tek bi kitapta okuyormuşsun hissi uyandırıyor ilk başlarda bağlantı kuramasanda sonlara doğru anlatılan 2 ayrı hikayenin kesiştiği ortak noktayı buluyorsunuz Hikayenin…

Yazar: ismail ÇİLOĞLU Haziran 16, 2016 0